Bli min jäst
Kanelbullens dag!
 
Idag är det kanelbullens dag, hurra för bullen!
 
 
 
 
 
Nu är jag något sent ute med att tipsa om recept, men ännu kanske det är någon som sitter och letar efter inspiration och bullrecept för att baka idag?
 
 
Här är några av bullarna jag gjort tidigare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om ni har bråttom kan ni prova hastbullar
 
 
 
 
 
Sist men inte minst; prova att göra kanelbullar i våffeljärnet!
 
 
Hoppas ni hittar något ni gillar, och att ni får äta många bullar idag :)
 
 
KRAM!
 
Julia Müller-Sandvik

Omnom :D Kanel är såååå gott :D

Candice

Ser otroligt gott ut, våffelbullen skall jag testa snarast!

Elina

SÅ MÅNGA BULLAR - SÅ LITE TID

linawilmas.blogg.se

Mmmm så gott!

JUNITJEJ

Kanelbullar är så goda!

Johanna

Gott!

Jessica

Har faktiskt inte ätit några kanelbullar idag, men nu blev jag väldigt sugen, det är ju så gott! :)

Paulina Suonvieri

mums mums mums!
själv gjorde jag inte kanelbullar- utan bullar med vaniljkräm och jordgubbar! Också ganska gott ;)

//hundredkitchenstories.blogg.se

Robex Lundgren

mumsigt

C by Caroline ❤️

Åh vad gott! Roligt med lite nya recept :)

ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

Anna

Nutellabulle...mmmm hur har jag missat detta?!

Marja

Så många sorters bullar du frestas med! Varianten i våffelgärn kommer jag ihåg också :)

Sofia

Vad gott :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress