Idag är det kanelbullens dag, hurra för bullen!

Nu är jag något sent ute med att tipsa om recept, men ännu kanske det är någon som sitter och letar efter inspiration och bullrecept för att baka idag?
Här är några av bullarna jag gjort tidigare.




Om ni har bråttom kan ni prova hastbullar

Sist men inte minst; prova att göra kanelbullar i våffeljärnet!
Hoppas ni hittar något ni gillar, och att ni får äta många bullar idag :)
KRAM!
Candice
Ser otroligt gott ut, våffelbullen skall jag testa snarast!
Elina
SÅ MÅNGA BULLAR - SÅ LITE TID
JUNITJEJ
Kanelbullar är så goda!
Johanna
Gott!
Jessica
Har faktiskt inte ätit några kanelbullar idag, men nu blev jag väldigt sugen, det är ju så gott! :)
mums mums mums!
själv gjorde jag inte kanelbullar- utan bullar med vaniljkräm och jordgubbar! Också ganska gott ;)
//hundredkitchenstories.blogg.se
C by Caroline ❤️
Åh vad gott! Roligt med lite nya recept :)
Marja
Så många sorters bullar du frestas med! Varianten i våffelgärn kommer jag ihåg också :)




15